Nieuws
Banner voor klachten knooppuntennetwerk Rivierenland
Tuesday 27 October, 2009
Omdat fietsers vaak niet weten waar ze terecht kunnen met hun klachten over fietsknooppunten heeft Rivierenland een speciale banner ontworpen, waarop men kan klikken om bij hun schademeldingsformulier te komen. Het is daarmee één van de knooppuntennetwerken, die serieus werk wil maken van een goed onderhoud ná de aanleg van het netwerk. MeldingenRivierenland bestaat uit drie deelgebieden: de Betuwe, de Bommelerwaard en het Land van Maas en Waal. Het knooppuntennetwerk Rivierenland is in april van dit jaar in gebruik genomen. De recreatiemaatschappij Uit®waarde voert voor de komende 10 jaar het beheer en onderhoud van het netwerk uit. "Wij zijn vaak afhankelijk van meldingen die vanuit het veld komen. Omdat mensen vaak niet weten waar ze terecht kunnen met hun meldingen hebben we een speciale banner ontworpen die we graag op alle relevante websites willen plaatsen. Als mensen hierop klikken komen ze automatisch op ons meldingsformulier dat na verzending bij de juiste persoon terecht komt", aldus de organisatie.
Nadere informatieVan belang bij een klacht is ook, dat de indiener hoort, wat er met een klacht is gebeurd. We vroegen Uit®waarde, of dit bij hen het geval. "Als men op verzonden heeft geklikt komt er een bericht met een bedanktekst erbij. Indien de aard van de klacht dermate ingrijpend is dan brengen wij de melder daarna altijd op de hoogte per mail wat er mee gedaan is", aldus het antwoord van Uit®waarde.
Link* Schademeldingsformulier fietsknooppuntennetwerk Rivierenland* Alles over fietsknooppunnetwerken in Nederland en België